2012. szeptember 2., vasárnap

2. fejezet


A meglepődöttségtől szólni sem tudtam. Ott álltam egyszál semmiben, egy olyan fiú előtt akivel még életemben nem találkoztam. Egyenesen az arcomba nézett, gyönyörű zöld szemének minden bűverejét bevetve. Teljesen megborzongtam. Ahelyett, hogy azonnal beszaladtam volna a szobámba még mindig egy helyben álltam.
- Had mutatkozzam be, a nevem Harry. - szólalt meg ezzel megtörve a kettőnk közt eluralkodó kínos csendet.
-Barbara. - nyújtottam felé megszeppenve egyik kezem, miközben másikkal a törölközőt próbáltam magamon tartani.
Tekintete elkalandozott és a testemről lecsurgó vízcseppeket követte. Fedetlen lábaimat jóval hosszabb ideig bámulta, aminek hatására hirtelen elfelejtettem, hogyan kell levegőt venni. Láthatólag élvezte a helyzetet, mivel szája szögletében mosoly bújkált.
- Ha nem gond, most elmegyek és felöltözök. - hadartam zavaromban, majd sietősen elmentem mellette. - CARA HOL VAGY ? - kiabáltam fülsüketítő hangossággal.
- A szobámban. Itt a ruhád is, gyere készülődni. - válaszolta. 
- Ki ez a Harry ? Miért nem szóltál, hogy ő is itt lesz ? - kérdeztem dühöngve, majd becsuktam magam után az ajtót és lehuppantam a hatalmas franciaágy szélére.
- Szóval már találkoztatok. - nevette el magát, amint végignézett rajtam.
- Kérlek ne nevess ki, hiszen nem is ismerem.
- Hogy micsoda ? - kérdezte vihorászva. - Lehetetlen. Nem ismerek olyan embert aki ne tudná, ki az a szexi, göndör fürtös Harry Styles.
'Hát persze.' gondoltam magamban. Harry Styles, a One Direction nevű fiúbanda egyik tagja. Így már világos a kép.
- Na és tetszik ? - szemöldökét fel-le húzogatva kíváncsiskodott.
- A ruha ? Imádom.
- Nem épp arra gondoltam. - felelte pimasz vigyorral az arcán.
- Cara, shhh - hozzávágtam egy méretes díszpárnát, majd mindketten óriási nevetésbe törtünk ki. 

***

Barbi ruhája :

Cara ruhája :

Cara szobájában egy egész szépségszalonnyi kellék sorakozott. Legalább háromnegyed órát tölthettünk odabent, majd mikor arcomon is befejeztem a pepecselést, elégedetten néztünk a tükörbe. 
- Indulhatunk ? - kérdezte izgatottan.
- Igen. - bólogattam mosolyogva, majd lementünk a földszintre. Harry már türelmetlenkedve járkált, de amint meglátott minket leesett az álla. 
- Gyönyörűek vagytok lányok. - nyögte ki, majd nyelt egy nagyot. 
- Azt hittem ruhában meg sem fogsz ismerni. - vigyorogtam gúnyosan. 
Mindketten elnevették magukat, mondatom hallatán, majd egymás után sétáltunk ki a bejárati ajtón. Az eső is elállt, ezzel kedvezve a bulizni vágyó fiataloknak. Harry gentlemant játszva előre kinyitotta nekünk a Range Rover ajtaját, majd miután mindannyian elhelyezkedtünk a hatalmas autóban, együtt vágtunk neki a Londoni éjszakának.  

6 megjegyzés:

  1. Szia ! Nagyon tetszik a blogod *-* Imádom Palvin Barbit mondhatni, hogy a példaképem, mivel én is modell szeretnék lenni. Ráadásul a One Direction a kedvenc bandám, szóval még jobb :D Várom a folytatást ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :') ígérem sietni fogok, és remélem összejön a modell karriered :D sok sikert ! xx

      Törlés
  2. nagyon tetszik :) eredeti a történet és jól is írsz. kíváncsi vagyok a folytatásra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) amint tudom, hozom a harmadik részt xoxo

      Törlés
  3. Szia! Most találtam meg a töridet, és nagyon-nagyon tetszik!:) Várom a következőt!♥
    Adri xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Ma fent lesz a következő rész és nagyon szépen köszönöm xx

      Törlés