2012. szeptember 10., hétfő

3. fejezet

Sziasztok :)
Sajnálom, hogy ez a rész olyan lett amilyen... de az iskola miatt, nincs elég időm az írásra. Ígérem a következő fejezet sokkal-sokkal jobb lesz és a dolgok is elkezdenek majd bonyolódni. Iratkozzatok fel páran és írjatok pozitív és negatív kritikákat egyaránt.
Puszi mindenkinek :) xx


Az autó megállt és Harry ismét igyekezett nekünk kinyitni az ajtót. Magassarkú cipőm halkan koppant az aszfalton, majd mindhárman elindultunk a Funky Buddha nevű szórakozóhely felé. A bejárat előtt rengeteg fotós várt minket, így vakuvillanások százai kísérték minden mozdulatunkat. Tolongtak és kiáltoztak, amitől elég kellemetlenül éreztem magam. Leszegett fejjel tipegtem Cara mellett, majd Harry védelmező kezeit éreztem meg derekamon. Megszeppenve néztem fel rá, mire ő egy biztató mosolyt küldött felém.


Nagy nehezen beértünk, majd a VIP részleg felé vettük az irányt. A One Direction többi tagja és három gyönyörű leányzó már ott ücsörgött az egyik sarokban és amint észre vettek minket, egymás után pattantak fel, hogy köszönhessenek.
- Te Palvin Barbara vagy, ugye ? - kérdezte egy csinos arcú, barna hajú lány.
- Igen, én vagyok. - bólintottam.
- Engem Eleanor-nak hívnak. Nagyon... nagyon szép vagy. - tette hozzá mosolyogva.
- Köszönöm, de te sem panaszkodhatsz. - feleltem vigyorogva, majd közelebb lépett hozzám, hogy két puszival üdvözöljön.
- Gyere bemutatom a többieket. - mondta izgatottan, majd egymás után sorolta a neveket. A fiúké ismerősen csengett, így csak a lányok neveit kellett memorizálnom. Miután azt is megtudtam, hogy ki kivel van együtt és ki szingli, lecsücsültem Cara és az újdonsült barátnőm mellé. Mindenki remekül érezte magát. Talán Louis és Niall kicsit többet ivott a kelleténél, de ettől függetlenül az alkoholos üvegek száma egyre csak nőtt az asztalon. Én igaz nem szoktam inni, most mégis úgy határoztam, kivételt teszek.
A sokadik koktélomat szürcsöltem, mikor a társaság nagy része úgy döntött ideje táncolni. A táncparkett közepére érve, a szerelmesek párba rendeződtek, és láthatólag Cara és Niall is élvezték egymás társaságát, mivel egyre intimebb helyeken simultak egymáshoz. Harry-t rajongó lányok vették körbe, míg körülöttem idegen férfiak sündörögtek.

***

Legalább öt számot táncolhattam végig, mikor megéreztem az alkohol bódító hatását. A fejem sajgott és szédültem is, ezért jobbnak láttam, ha visszamegyek az asztalunkhoz és lepihenek kicsit. Tíz perce feküdhettem teljesen kiütve az egyik bőrülőn, mikor meghallottam, hogy valaki motoszkál körülöttem.
- Jól vagy ? - halk, dallamos hang csendült fel mellettem.
- Nem, nem vagyok jól. - suttogtam hányingerrel küszködve.
- Itt egy kis hideg víz. Hidd el jót fog tenni. - nyújtotta felém a jégkockákkal teli poharat, majd az arcomba lógó tincseket a fülem mögé tűrte.
- Köszönöm Harry. - erőltettem egy halvány mosolyt.
A jeges frissítőtől, kicsit kitisztult a fejem, így megpróbáltam feltápászkodni. Óvatosan ültem fel, attól félve, hogy ebben a kábulatban az asztal alá borulok, de Harry közelebb jött és magához húzott.
- Igazán nincs mit. - szólalt meg alig hallhatóan. Tekintetem a szemei és vonzó ajkai között ingázott. Teljesen össze voltam zavarodva. Arca egyre jobban közeledett, miközben egyik kezével még mindig hajamat simogatta. Megtette az első lépést. Ajkai finoman érintették az enyémet, amik abban a pillanatba megadták magukat. Nem tudtam mit csinálok. Dús hajába túrtam, mire ő bátrabb lett és nyelve az enyémet kereste. Összerezzentem minden egyes érintésétől, a hideg is kirázott és sajnos jó értelemben. Szenvedélyes csókunkat én szakítottam meg azzal, hogy eltoltam magamtól. Most jött el az a pont, amikor nem éreztem helyesnek amit csinálunk.
- Hazavinnél ? - kérleltem zihálva lesütött szemekkel.
- Persze. - nézett rám tétován, majd engedett öleléséből. Felsegített, majd miután össze szedtem magam, kettesben indultunk a kijárat felé.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon-nagyon jó rész lett, várom a következőt!:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aww ez nagyon-nagyon jól esik :D köszönöm ! ♥
      a következő rész ígérem jobb lesz xx

      Törlés
  2. nagyon jó lett! eddig nagyon tetszik ahogy írsz, csak így tovább
    !!
    És siess a következővel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) 4 napig a Balatonon leszek, de amint hazaértem jön az új rész ! xx

      Törlés
  3. Meglepetés nálam.:) (legalul találod meg!)--> http://onedirectionlovestorywithlisa.blogspot.hu/p/dijaim_16.html

    VálaszTörlés